Játékszabály

Bezárás

Játékszabály

JÁTÉKSZABÁLY

Mutasd meg a Te városod!  A játékba külhoni magyar Csapatok jelentkezhetnek Mentortanáruk segítségével. A játék során hat héten keresztül olyan feladatokat oldhatnak meg a Csapatok, amelyek együtt fényt derítenek a Csapat településének irodalmi, történelmi, földrajzi, gazdasági különlegességeire, de megismerhetjük azt is, hogy mitől különleges a Csapat számára az a hely, ahol élnek. Fény derül a Csapatok titkos helyeire, azokra a kincsekre és rejtélyekre, amelyeket csak azok ismerhetnek, akik településüket szeretik, ismerik. Játékunk célja, hogy a végére minél több Kárpát-medencei csodát közösen is felfedezhessünk úgy, hogy minden Csapat egy szubjektív túraútvonalat dolgoz ki.

1.) Alakítsatok egy Csapatot. A Csapat létszáma minimum 10, maximum 20 fő. A Csapatokban 10-14 gyerekek vehetnek részt, akár különböző osztályokból is formálódhatnak Csapatok.

2.) A Csapatokat egy tanár, a Mentortanár vezeti. Az ő segítségével tudjátok elvégezni a feladatokat.

3.) A játékban először a Mentortanárnak kell regisztrálnia. Ő küldhet meghívót a Csapat tagjainak. A Csapat tagjai ezután személyesen is regisztrálhatnak az oldalon.

4.) A játék során a csapatoknak hat héten keresztül egy-egy heti feladatot kell megoldaniuk. A játék teljesítéséhez mind a hat heti feladatot teljesíteni kell. A feladatok megoldásait csak a Mentortanár töltheti fel.

5.) A feladatokon kívül a csapattagoknak további játékra is van lehetőségük kvízfeladatok megoldásával, illetve kvízfeladatok beküldésével. Ezekkel pontokat szerezhetnek Csapatuk számára. Több megoldott feladat, nagyobb esély a nyereményre!

1) A JÁTÉK MENETE

FELADATOK A játék teljesítéséhez megoldásuk kötelező!

A játék teljesítéséhez hat heti feladatot kell megoldania a Csapatoknak. A feladatokat a FELADATOK menüpontban találhatóak. A feladatokat hetente hétfőnként töltjük fel 2014. március 31-e és 2014. május 11-e között. A játék 2014. május 11-én zárul. A feladatok megoldása csapatmunka, a feladatok megoldásainak feltöltése a Mentortanár feladata. Egy feladat értéke 100 pont.

1.1) Mentortanár a játékban

A Mentortanár regisztrációja után az alábbi menüpontok közül választhat:

CSAPATTULAJDONSÁGOK A Mentortanár ebben a menüpontban tudja megadni Csapatának tulajdonságait.

FELADATOK A menüpontban találhatóak a heti feladatok. A Mentortanár töltheti fel Csapatának megoldásait. A Beküldés gombra kattintva véglegesíti a feltöltötteket. A feltöltött megoldások a játék végéig módosíthatók.

CSAPATOM A Mentortanár az ÚJ TAG FELVÉTELE menüpontra kattintva hívhatja meg Csapatának tagjait. A menüpontban követheti, hogy az általa meghívott Játékosok közül ki regisztrált és regisztrációját szülője aktiválta-e.

1.2) Játékos a játékban

A Játékos csak a Mentortanár meghívásával, egy Csapat tagjaként tud regisztrálni a játékban. A Mentortanár Csapatának minden játékosa részére meghívólevelet küldhet. A levélben szereplő linkre kattintva a Játékos egy regisztrációs felületre érkezik. A Regisztráció után a Játékos által megadott szülői e-mail címre küldünk egy levelet. A levélben megadott aktiváló link segítségével aktiválhatja a szülő gyermeke regisztrációját a játékban.

A Játékos felületén a Játékos a következő menüpontok közül választhat:

CSAPATOM A menüpontra kattintva a Játékos tájékozódhat a csapata által feltöltött megoldásokról. A Játékos ezt a felületet nem szerkesztheti, mivel az a Mentortanár feladata.

KVÍZJÁTÉK A játék teljesítéséhez megoldásuk nem kötelező, de megoldásukkal a Játékos több pontot szerezhet Csapatának, így nagyobb eséllyel nyerheti meg a Csapat a játék hat nyereményét! A menüpontban a Játékos kvízfeladatokat oldhat meg. A kvízkérdésre adott helyes választ négy lehetőségből választhatja ki a Játékos. Egy kvízfeladattal a Játékos csak kétszer próbálkozhat! Egy jól megválaszolt kérdés értéke 1 pont.

BEKÜLDÖTT VÁLASZAIM A menüpontra kattintva a Játékos tájékozódhat, hogy a megválaszolt kérdései helyesek vagy helytelenek voltak.

BEKÜLDÖTT KÉRDÉSEIM A menüpontban látható az összes, a Játékos által beküldött kvízkérdés.

KÉRDÉS BEKÜLDÉSE A játék teljesítéséhez megoldásuk nem kötelező, de megoldásukkal a Játékos több pontot szerezhet Csapatának, így nagyobb eséllyel nyerheti meg a Csapat a játék hat nyereményét! A menüpontra kattintva a Játékos kvízkérdést küldhet a többi játékos számára. A beküldött kérdések jóváhagyás után kerülnek bele a kvízcsomagba, amelyekkel a többi Játékos is próbára teheti tudását. A Kvízfeladatokat a heti feladatok témakörében várjuk. A Játékos választhat a heti feladatok témaköreiből. Egy beküldött és elfogadott kérdés értéke 3 pont.

Az oldal jobb sarkában a Játékos pontszámairól tájékozódhat, amelyekkel a végső összesítés során Csapatának pontszámát gyarapítja.

ELBÍRÁLÁS

A nyerteseket egy szakmai zsűri választja ki a beküldött fő feladatok ötletessége és a beküldött végső útvonalterv kivitelezhetősége alapján. Amennyiben a zsűri több, hasonlóan kiemelkedő minőségű csapatmunkát lát, a Csapatok kvízfeladatokkal elért pontszáma dönt a nyertesekről.

NYEREMÉNY

Hat nyertes Csapatot választunk. A nyertesek nyereménye az lesz, hogy bejárhatják egy másik nyertes Csapat által kidolgozott és bemutatott túraútvonal helyszíneit.

Minden velünk játszó Játékos oklevelet kap!

Ha a játékban nehézségek adódnak a SEGÍTSÉG menüpontra kattintva örömmel állunk a Mentortanárok és a Játékosok rendelkezésére!

Fedezzük fel együtt a Kárpát-medencét! Osszátok meg velünk a Ti csodáitokat!

Jó játékot kívánunk!

A 2014 a külhoni magyar felsősök éve csapata